D I Y - K Ä S I T Y Ö T - I D E A T - S I S U S T A M I N E N - R E M O N T O I N T I - O N N I S T U M I N E N - T U U N A U S

25. tammikuuta 2011

Kännykkäpussia tuloillaan

Tein vielä jäljelle jääneestä Novitan Päkä Huopanen -langasta kännykkäpussin. Huomenna tämä menee pesukoneeseen ja ehkä pikkusen jännittää että mimmonen lopputuloksesta tulee.


Mulla on kosketusnäyttöpuhelin ja sen naarmuuntumista estääkseni olen aikaisemmin tehnyt toisen pussukan, ruskeasävyisen jämälangasta (miten vaikeaa on muuten keksiä mihin käyttää jämälangat..)
Joka on hieman pienempi kuin tämä nyt tehty, harmaa..


Kokoa ennen pesua kännykkäpussilla on:
leveys 13,5cm
korkeus 21cm
suuaukon leveys 9cm

Äidille olen virkannut taas näitä pesulapasia. Näitä on syntynyt jo melkoinen määrä, itselleni en vain ole saanut tehtyä. Näiden virkkaus ottaa mulla vähän käsiin, kun lanka on ohutta, koukku on pieni ja itse työkään ei mikään suuren suuri ole, joten kädessä pitäminen ja otteen jännittäminen kramppaa kättä.


(tuli vaan jännät sävyt kuvaan, kun kamera valostutti kuvaa niin paljon, ettei sitä oikein muokkaamalla enää korjannut)

Kananmunakennot meillä menee vieläkin hyötykäyttöön. Teen näitä eka ison kasan ja sitten sulattelen vanhoja kynttilöitä ja teen näistä sytykkeitä.


Pitäisiköhän mun tehdä jonkinlainen kori langoille? 
Pelkona että 3-vee kohta tulee teilaa kumoon tuon lasipurkin..


Ja näin lopuksi. Tässä on mun työpiste :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei. Kiva kun jätät käynnistäsi viestin.