D I Y - K Ä S I T Y Ö T - I D E A T - S I S U S T A M I N E N - R E M O N T O I N T I - O N N I S T U M I N E N - T U U N A U S

11. huhtikuuta 2011

Nurkkakaapin kunnostus alkakoon

Ai että on tää äitee sitte ylpee!

Minun oma kohta 8vee tyttäreni Kuvataidekoulussa tekemää taidetta on esillä paikallisessa ostarissa.
Tytär aloitti koulussa tämän vuoden alussa ja sitä on kerran viikossa.


Lintunaamari.


Lempiasentoni - kipsiveistos.


Ja tänään.
Mä olin aivan ällikällä. Mies toi pojan hoidosta mukanaan NÄIN hieno tipu-värikuva.
Siis oikealla on kotona normisti syntyvät taideteokset ja vasemmalla nyt kotiutunut.
Piti oikein kysyä että oletko sinä ihan oikeasti värittänyt tämän.
Minun kohta 4vee poikaseni.


*************

Terassikausi on kohta käsillä. 
Mutta mun terassin on vallannut toiset suunnitelmat.


Tyhjättiin nurkkakaappi tavarasta ja kannettiin terassille. 
Kylläpä se vain säilyttääkin paljon tavaraa, kun oli tosi hankala keksiä kaikelle uusi paikka.

Alakaappi.


Sisällä nostalginen hyllypaperi.


Yläkaappi.



Kuten näkee maali rapisee pois.
Vuosikymmeniä kylmässä tilassa säilytetty ja sitten minä toin viime syksynä tämän lämpimään tilaan, joten maali rapisi pois.


Kaappi on minun isän äidin ja isän vanhoja huonekaluja ja tämä on luultavasti jostain huutokaupasta joskus ostettu. Se on ollut aina isän kotitalon pirtin nurkassa "kunniapaikalla", koska osui melkein ensimmäisenä silmään, kun pirttiin astui. 

Minulla on sille jo hieno kunniakas paikka meidän ruokailutilan nurkasta, vanhan puusohvan vierestä.

Suunnitelmissa on ottaa ovien kukkakuvio talteen. Tehdä siitä kenties sapluuna.
Maalata nurkkakaappi oikein oikein vaalian harmaaksi. Kuviota ajattelin tuputella hopeamaalilla oviin.
Miltäs kuulostaisi?





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei. Kiva kun jätät käynnistäsi viestin.